FAQ

Proč?

  • Rozjet něco nového
  • Zvýšit prodej
  • Být víc vidět
  • Zvýšit hodnotu značky
  • Odlišit se od konkurence
  • Vypadat dobře
  • Inovace
  • Emoce
  • Proces
  • Hodnota
  • Jedinečnost

    Statistiky potvrzují, že dobrý design zvyšuje vnímanou hodnotu produktu nebo služby o 5–30 % oproti konkurenci.
  • Vyhozené peníze
  • Amaterismus
  • Zbytečnost

    Dobrý designér je klientovi partnerem, jehož úkolem je najít řešení problému nebo situace.
  • Skicovné
  • Autorský honorář
  • Licence
  • Succes fee
  • Tantiéma

    Největší hodnotu má tvůrčí přínos autora, idea, která táhne.
  • Konkurenceschopnost
  • Přidanou hodnotu
  • Prestiž
  • Nové zákazníky
  • Zviditelnění

    Design není jen to, jak nějaká věc vypadá a jaký vzbuzuje pocit. Design je to, jak ta věc funguje.
    -Steve Jobs
  • Designéra
  • Dobrou radu
  • Najít společnou řeč
  • Systematický postup
  • Trpělivost a čas

    Dobře napsané zadání šetří čas i peníze a snižuje riziko vydání se špatným směrem.

Poptání > Zadání > Nabídka > Design > Realizace

  • Co děláte a proč?
  • Jak vypadá váš zákazník a jak se chová?
  • Jak to má fungovat?
  • Jak to mají cílové skupiny vnímat?
  • Jaké jsou vaše specifické znaky?
  • Jak vypadá konkurence?
  • Čím se vymezujete vůči konkurenci?
  • Jaká je vaše filozofie?
  • Jaké jsou vaše vize a hodnoty, které máme vyjadřovat?
  • Jaká jsou klíčová slova, která vyjadřují vás nebo vaše produkty a služby?
  • Jaký je stávající výchozí stav a jak si představujete cílový stav po realizaci změn?
  • Jaké lidské a charakterové vlastnosti je možné přiřadit vám a vašim produktům a službám?
  • Kolik na to máte?
  • Jak dlouho to může trvat?
  • Jak to budeme měřit?
  • Jaká strategie ochrany prostřednictvím ochranných známek a průmyslových vzorů?